poniedziałek, 30 maja 2016

Mixed mediowy kolaż dla męża

Niedawno miął kolejny miesiąc naszego małżeństwa i z tej okazji popełniłam moją pierwszą mixed mediową pracę na płótnie. Inspiracją było zdjęcie wykonane nad naszym polskim morzem. Własnoręcznie wykonane tło (przy pomocy farb akrylowych, masek i past strukturalnych) zapełniłam zielono-niebieskimi papierami, ręcznie wykonanymi kwiatkami, cudownymi tekturkami i mnóstwem przydasiów (muszelki, cekiny, kaboszony, guziki, mikrokulki i kamyczki).







Do wykonania pracy użyłam:
Podobrazia - Płótno GREGERS.
Masek  Mini Tesselar pattern z ScrapBerry's oraz KSF014 od Stamperii.
Jako pasty strukturalnej użyłam Italstucco - biały kit winylowy oraz wymieszanego ze złotą farbą akrylową Granelli di Luna proszek od Stamperii.
Użyte papiery to głównie kolekcja LOFT z UHK Gallery - Antiqued, Chic, Rusty i napis z Shabby oraz Mrs & Mr Black 04 od Studio75.
Tekturki są  od Crafts Moly, Papelii i Scrapiniec.
Dodatkowo użyłam mikrokulek w kolorze zielonym i niebieskim, półperełek, brązowego tuszu od Latarni morskiej, farb akrylowych, 3D varnish (Pentart) do robienia kropel rosy, kaboszonów, cekinów, muszelek itp., złotej Porporiny i Pasty Luce od Stamperii.

Prace zgłaszam do wyzwań: 



 https://przydasiepasjonaty.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-7-wasnoreczne-to.html


http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2016/05/wyzwanie-5-media-w-ruch.html


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz