poniedziałek, 27 czerwca 2016

Decoupage'owa, ślubna skrzyneczka na wino

Okazyjnie oprócz kartek zdarzy mi się stworzyć coś innego :) Dlatego dzisiaj prezentuje decoupage'ową skrzyneczkę na wino, która stała się prezentem ślubnym :) Państwo Młodzi zaplanowali na zaproszeniach motyw ludowy, dlatego też powtórzyłam go na pudełku.
Pudełko pokryłam białym gesso od 13 arts, następnie pomalowałam niebieską farbką akrylową Allegro od Stamperii, medium do spękań Country Style Crackle również od Stamperii i białą farbą akrylową Maimeri. Na wierzchu umieściłam wydarte z serwetek wzory, pocieniowałam gesso wymieszanym z niebieska farbką i dodałam miejscami Porporiny. Na wieczku zrobiłam transfer napisów przy użyciu Magica.  Całość polakierowałam 4 razy. 









Pracę zgłaszam do wyzwania:

http://swiatnamaste.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-53-anything-goes_25.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz