poniedziałek, 20 czerwca 2016

Urodzinowa kartka z kajakiem

Lśnią promienie słoneczka,
Kajakowa wycieczka
Już za chwilę wyruszy daleko...

Ach, jak przyjemnie kołysać się wśród fal,
Gdy szumi, szumi woda i płynie sobie w dal.
Ach, jak przyjemnie, radosny płynie śpiew,
Że szumi, szumi woda i młoda szumi krew.



Zbliżające się wakacje obfitują w różnego rodzaju przygody i wycieczki. I właśnie dla jednego z fanów wakacyjnych spływów kajakowych zrobiłam kartkę urodzinową. Z braku gotowych elementów postanowiłam wyciąć ręcznie wszystkie potrzebne elementy. Do tej karteczki użyłam również tekturek z Fabryki Weny. Mam nadzieję, że podoba się Wam efekt ;) 

Pozdrawiam!






W pracy użyłam:
Dużej ilości różnych papierów: 
Tekturek z Fabryki Weny- napis i motylki, które pomalowałam, a potem nałożyłam 3d varnish. 

Prace zgłaszam do wyzwań:

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2016/06/diabelskie-wyzwanie-ze-scrapkipl.html

http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/2016/06/w-meskim-stylu-wyzwanie-benity.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz