niedziela, 14 sierpnia 2016

Ślubne pudełko z przegródkami w fioletowym gaju

Zapowiedzianym na  Facebooku przedmiotem jest ślubne pudełko z przegródkami. Pudełeczko przeznaczone jest na prezent ślubny dla Młodej Pary, a w środku znajdą się różne cudowności, coś na: osłodę, rozmnożenie, pamiątkę, podróż, szczęście i przyszłość. Czyż to nie cudowny prezent? Do wykonania pudełeczka użyłam różnych metod m.in. scrapbookingu, decoupage'u, czyli ogólnie było mixed mediowo :) Sosnowe pudełeczko pomalowałam białą farbą akrylową firmy Maimeri, klejem Colla Vello od Stamperii przykleiłam serwetkę w drobne gałązki lawendy.




Wydawało mi się, że nie wyszło to zbyt dobrze dlatego pokryłam wieczko pasą strukturalną używając do tego maski Memory Box Mask Raymelle 88541 style. Skrzyneczkę postarzyłam tuszami: fioletowym od Latarni Morskiej i vintage photo Distress oraz wymieszałam je białym Gesso od 13 arts, a wieczko potraktowałam Rainbow Color (pink, navy blue) również od 13 arts . Całość polakierowałam półmatowym lakierem.




Dodałam kompozycję kwiatową, papierową serwetkę oraz dekor z DpCraft Glamour Vintage wraz z kokardką w drobne groszki. Kompozycję uzupełniłam pomalowanymi na złoto tekturkami z Fabryki Weny (motylki) oraz Crafty Moly i Filigranek (zawijaski), półperełkami oraz kroplami wykonanymi przy pomocy 3d varnishu i porporiny od Stamperii. Całość skropiłam białą farbą akrylową i fioletowym tuszem.



W środku wkleiłam karteczki z przeznaczeniem prezentów :)



Reszty możecie dowiedzieć się z filmiku na moim kanale YT:



Prace zgłaszam do wyzwań:
http://studio75pl.blogspot.com/2016/08/challenge-8.html

http://snipart-pracownia.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-18.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz