niedziela, 25 września 2016

Pudełko na fotografie ślubne #2

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać drugie pudełeczko na fotografie ślubne. Pojawiło się ono już na moim kanale YT razem z czarno-białym exploding boxem. To pudełko wykonałam z gotowej bazy, na którą nakleiłam papier z bloku kreatywnego. Do udekorowania użyłam złotej i srebrnej, brokatowej washi, metalowych elementów oraz tekturek z Crafty Moly (napis oraz ramka) oraz Fabryki Weny (motylki i serduszka) - te pomalowałam białą farba oraz miejscami wykończyłam złotą porporiną ze Stamperii, nie zabrało również papierowej koronki nawiązującej do mood board z wyzwania Rapakivi (chociaż to nie jedyna inspiracja) .
Tak jak we wcześniejszym pudełeczku, w okienku pojawi się zdjęcie Młodej Pary, które może być co jakiś czas zmieniane, a same pudełko może służyć za ozdobną ramkę.









W pierwszej części filmiku pokazuję to właśnie pudełko:


Prace zgłaszam do wyzwań:

http://scrapakivi.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-z-gosciem-56.html

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2016/09/wyzwanie-47-spokojnie-nostalgicznie.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz