poniedziałek, 17 października 2016

Projekt różowo-niebieski ślub

Kochani dzisiejszy post zbierać będzie moją pracę z ostatnich kilkunastu tygodni :) Mam do zaprezentowania całą kolekcję ślubną. Znajdzie się w niej prezent dla Pary Młodej - album na ich ślubne zdjęcia; księga gości, zaproszenia, winietki, plan i numery stołów oraz zawieszki na alkohol. Dodatkowo znajdą się też elementy filcowych dekoracji, które wykonała moja siostra, a częściowo ja. Zróbcie sobie pyszną kawę/herbatę i zapraszam do obejrzenia zdjęć, a na końcu filmiku z pełnej prezentacji albumu i księgi gości. Nadmienię tylko, że na tym ślubie wraz z mężem mieliśmy ten zaszczyt, aby być świadkami, a za mąż wychodziła moja siostra. Wszystko więc pozostało w rodzinie ;) 

Zaproszenie:


Winietki i zawieszki na alkohol:



Dekoracja stołu i drobne upominki dla gości (filcowe serduszka i napis są dziełem mojej siostry, ja zaś upięłam napis na girlandzie ze wstążek):



Księga gości:


Plan i numery stołów:







Prezent - album na zdjęcia ślubne:










I jeszcze raz księga gości w zbliżeniu:










Filmik:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz