wtorek, 3 stycznia 2017

Na rowerze dookoła świata? Na pewno codziennie do pracy ;)

Okazuje się, że nie tylko mój mąż jeździ rowerem do pracy do oporu (zimę jednak sobie daruje). Kartka powstała dla pana Andrzeja, który z równą determinacją używa tego środka transportu ;) Piękne papiery z Magicznej Kartki z kolekcji Uchwycone sny 01, 02 i 09 oraz banerek z Amerigo Vespucci (dodatki do wycinania z arkuszy 15x15) skomponowałam z tekturkami z Crafty Moly oraz tagiem z rowerem (niestety nie pamiętam firmy). Mam nadzieję, że zwróciliście uwagę na cudne ćwieki przypominające śrubki (Denim Blue z docrafts Papermania). Całość połączyłam z papierem craftowym i jutowym sznurkiem oraz zakładkami indeksującymi (swoje kupiłam okazyjnie w sklepie stacjonarnym w moim mieście, ale podobne możecie kupić m.in. TUTAJ). "30" i inne tekturki podkolorowałam złotą farbką akrylową Allegro od Stamperii.  Pudełeczko wykonałam oczywiście sama wzmacniając je od środka taśmą washi.








W pracy użyłam:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz