wtorek, 7 lutego 2017

♡☆♡ All You need is LOVE ♡☆♡

Zbliżające się święto natchnęło mnie do zrobienia lo na dużym papierze scrapowym. Od dawna chciałam się "wyżyć" mediami w ten sposób ;) A przy okazji miałam do wypróbowania nowe maski i tekturki od Snip Art. Na moje tło wykorzystałam papier z Magicznej Kartki Pożegnanie lata - zakochałam się w tym arkuszu od pierwszego wejrzenia, kiedy byłam w Katowicach w stacjonarnym sklepie i mam nadzieję, że dorwę go jeszcze na Craft Wawa w najbliższy weekend, kto jeszcze będzie? Oraz elementy z Uchwycone Sny.
Z mediów użyłam niezastąpione preparaty z 13@rts: Białe Besso, Rainbow color, perłową mgiełkę oraz kolorowe tusze pigmentowe. 

Dzieje się tu bardzo dużo, ale oceńcie sami jak mi to wyszło:









Zachęcam również do obejrzenia filmiku z tej twórczej pracy na moim kanale YT, gdzie dowiecie się wszystkiego na temat tego czego użyłam do wykonania tego LO (m.in. papierów z Magicznej Kartki, masek i tekturek ze Snip Art, mediów z 13@rts oraz wiele wiele więcej)

 

Prace zgłaszam do wyzwań:

http://snipart-pracownia.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-24challenge-24.html


http://mixedmediawarriors.blogspot.ie/2017/02/wyzwanie-mmw-13-miosc-challenge-mmw-13.html
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz