piątek, 15 lipca 2016

Kartka ślubna z tagami

Pierwszy raz w mojej kartce ślubnej pojawiły się tagi :)
 Jeden został wycięty z kolekcji Rapakivi Lacy Sunset,
 drugi zaś z papieru wizytówkowego w kolorze écru. 
Oba postarzyłam tuszem brązowym od Latarni morskiej i czarnym od Stamperii. 
Dodatkowo pojawiły się tam nity w kształcie serduszek i wstążeczki. 

 Efekt vintage dopełnia stare zdjęcie z młodą parą. Grafikę tą również postarzyłam
 tuszem od Latarni morskiej. 

Napis "Młodej Parze" pochodzi z Fabryki Weny. Początkowo potuzowałam na czarno, ale wydał się zbyt smutny, dlatego rozjaśniłam go złotą farbką Allegro od Stamperii i dodatkowo nałożyłam
 3d Varnish dla efektu trójwymiarowości.

Całość kartki jest mocno warstwowa, efekt ten potęguje podklejona pod każdą warstwą gaza. Papiery, które użyłam to wspomniana już kolekcja Rapakivi Lacy Sunset 1/6 
oraz piękna kolekcja Lemon Crafta House of Rouse   
i tu papier o nazwie Music of soul. Oprócz tego są tu też ręcznie
 wykonane kwiatuszki, listki, czerwone półperełki
 i dekor w kształcie serca z dodatków Dp Craft.





Kartkę zapakowałam w wykonaną przez siebie kopertę 3D 
(oczywiście wg instrukcji Kasi z kanału Srapkate) :



Prezentowna na yt jako pierwsza, zapraszam:




Kartkę zgłaszam do wyzwań:


http://eko--deco.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-goscinne-bingo-z-zuza.html

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-10.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz