piątek, 17 lutego 2017

Craft Wawa za nami

Tegoroczna - a moja pierwsza - Craft Wawa za nami! Tak wyglądała z mojej perspektywy:

 Bardzo podekscytowana wyruszyłam razem z mężem porannym pociągiem do Warszawy:

Vlog#1


Na miejscu było wielu wystawców i duużo kupujących :) Zobaczcie sami:

Vlog#2

Kilka zdjęć:




Oczywiście nie obyło się bez ogromnych zakupów, które możecie obejrzeć poniżej:

 
 W trakcie zlotu spotkałam oczywiście ScrapTubowych znajomych i odebrałam od Asi pinkę:


W godzinach popołudniowych udało mi się dostać na Make&Take Snip Artu i 13@rts prowadzone przez Olgę Heldwein - niesamowitą osobę pełną twórczej pasji:



Domek dopiero rozpoczęty i jak tylko znajdę czas, aby go dokończyć pokażę Wam efekty :)
 Podsumowując chcę Wam gorąco polecić takie zloty. Możecie poznać niesamowitych ludzi, mega się zainspirować, uczestniczyć w pokazach i warsztatach i oczywiście zrobić ogromniaste (albo przynajmniej ciekawe -zawsze to fajniej jak można coś najpierw obejrzeć z bliska) zakupy :) 

Już dziś zapraszam Was na Śląski Zlot Scrapbookingowy, który odbędzie się 6 maja w Katowicach, mnie niestety tam nie będzie (jesteśmy z mężem świadkami na ślubie jego siostry), ale Was nie może tam zabraknąć! 

Pozdrawiam!

Iwona Kmiecik
Pracownia IKart





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz